Naped Dvd Do Toshiba A45-s250 - jaki? bo nie wszystkie kompatybilne

Autor: <boobllee.e_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:23:56 MET DST

Witajcie..

Stary naped DVD w wiekowej juz Toshiba A45-S250 (laptop ma ok 4 lata)
juz nie daje rady - nie czyta zadnych nagrywanych plyt DVD, a przy
innych dlugo "sie zastanawia" - wiec postanowilem go wymienic na nowy.

Zakupilem nowa nagrywarke DVD LG GSA-T20N... z nadzieja ze wreszcie
podniose komfort pracy... i okazalo sie ze laptop jej nie widzi..
(jesli dobrze pamietam to przy starcie komputera wyswietla "IDE 1
Error")...
Sprawdzilem rowniez DVD z innego (nowego) laptopa - bylo to,, hmm
jakas Matsushita wyciagnieta z nowego Asusa... i tego napedu Toshiba
rowniez nie widzi.. icon_sad2.gif
Nie pomyslalem wczesniej - ze nowe DVD moga nie byc kompatybilne ze
starszymi.... badz.. hmm ja nie wiem... ta Toshiba dziala tylko z
wybranymi modelami?

Na szczescie LG udalo mi sie oddac do sklepu.. sprzedawca nie robil
problemow..

Ale nadal potrzebuje jakis naped.

wiec PROSZE

pomozcie w wybrac jakas nowa (badz nie nowa - moze byc z allegro)
nagrywarke DVD - ktora bedzie dzialac z ta Toshiba (drugi raz moge juz
nie miec tyle szczescia i jesli nie bedzie dzialac, sprzedawca moze
nie przyjac towaru)
Prosze wskazac konkretna .. w jakims sklepie, badz na allegro

dzieki z gory