uzywany laptop z pentium m - czy tylko ibm?

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:23:48 MET DST

Poleasingowce tak potaniały, że postanowiłem kupic coś takiego
dziewczynie. I mam dylemat. Z początku myślałem o IBM T40, ale w oko wpadł
mi też Dell D600. A może szybszy i tańszy (za to chyba plastikowy, tak?)
HP NC6000? Czy są jeszcze jakieś godne polecenia maszyny w tym przedziale
cenowym (1000-1400 zł)?
Interesuje mnie coś z procesorem mobilnym 1,3 - 1,6GHz, matrycą 4:3
12"-14" (ucieszyłbym się, gdyby dobrze odwzorowywała kolory i nadawała się
do obróbki zdjęć w RAW - wiem, że to rzadkość). Pamięć nie ma większego
znaczenia (zawsze można dokupić), dysk, bateria i niemiecka klawiatura
również. Napędy - obojętnie. Ucieszyłbym się za to z wbudowanego wifi.
Fajnie, gdyby komputer nie miał plastikowej obudowy, choć chętnie
posłucham rad w tej kwestii - w tej chwili pracuję na magnezowym Compaq,
coś takiego byłoby ok. Może więc jakiś Compaq? Albo inny IBM. Chętnie
posłucham sugestii, nie tylko odnośnie konkretnych modeli.

dzięki,
KILu