Re: archiwizowanie danych

Autor: ikov <taka__at__pospoli.ta>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:25:05 MET DST

> Może i 10 lat tak sobie stać... Nie ma to żadnego wpływu na dane o ile jest
> przechowywany zgodnie ze wskazaniami producenta.

Ja podłączyłem niedawno dysk twardy o pojemności 58MB (sic!) który
zakurzony leżał na dnie szafy (starszy pewnie od niektórych użytkowników
usenetu:)... i co? Ruszył. Głośny, poooowoooolnyyyy, ale mimo kilku lat
leżenia nic mu nie dolegało. Bad klastry, ale on już miał je dawno temu,
stan się nie zmienił...
Ale, jak to mówią, jeśli ktoś ma pecha oraz zmartwień kupę, może złamać
rękę podcierając d***. Czyli dwa dobre dyski padną mu równocześnie,
płyty zje grzyb a dyskietki leżeć będą na magnesie neodymowym :)

--
Pozdrawiam wszystkich, no może z pewnymi wyjątkami...