Re: Czy dwie karty WiFi beda sie gryzly?

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:25:03 MET DST

red pisze:

> Dokładnie, na dodatek najlepiej od razu jakiś router z wbudowanym WiFi -
> będzie najbardziej przyszłościowe rozwiązanie, gdyby coś się niebawem
> miało zmienić. I znika problem tego, że stacjonarka musi cały czas chodzić.

Stacjonarka i tak musi chodzić cały czas aby było połączenie po kablu...
A czy ktoś mógłby mi podesłać linka do aukcji na allegro, podać nazwę
urządzenia itp.? Bo ze wspomnianym znajomym kiedyś przetrząsnęliśmy
serwis aukcyjny + kilka sklepów internetowych i nic się nie znalazło. To
znaczy z routerami ADSL, które udostępniają Internet po WiFi nie ma
problemu... Ale coś takiego, gdzie z jednej strony wpina się antenę
radiówki, a z drugiej rozpowszechnia Internet bezprzewodowo po
mieszkaniu nie spotkaliśmy się...