Re: archiwizowanie danych

Autor: KoRnik <sucharek1981_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:25:02 MET DST

> Możesz zainteresować się też streamerem, lub Kartami pamięci które sa
> lepsze od dysków. ale cenowo to będzie tragedia.
> btw, skąd masz tyle płyt i co na nich jest? tak z ciekowsci pytam.

a rozne takie swoje pliki, duzo zdjec, jakies projekty i takie tam smieci,
na przestrzeni wielu lat sie tego troche uzbieralo, nie mowie, ze niewiadomo
ile tego mam, ale po prostu plyty troche zaczely zawadzac, a te starsze juz
ledwo co zyja, czy ze starosci, czy przez jakies zarysowania, niewazne, cos
sie z nimi zaczyna dziac, wiec mysle o czyms pewniejszym do przechowywania
:)