Re: bardzo wazny problem z dyskiem twardym.

Autor: ikov <taka__at__pospoli.ta>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:24:34 MET DST

> dzieki za odpowiedzi. powiem Wam ze jak odepne dysk i zainstaluje na nowym a
> odepne stary i potem podlacze to nowy bedzie widziany jako C w windowsie i
> bedzie sie bootowac z niego ale np znow przy formatowaniu bedzie pisalo ze to D
> i czy chce sformatowac D a nie C :) i znow trzeba odpinac. ale chodzi mi wlasnie
> o to czemu tak jest :)

Domyślnie najpierw jest ATA, później SATA - nawet przy uruchamianiu
komputera możesz zobaczyć na ekranie POST jak są ułożone dyski. Tak jak
radzą inni, przestaw w biosie lub na czas instalacji odepnij dysk. Ja
tak robie żeby mi nie pokaszaniło numeracji dysków... a mam ich aż do H,
plus czasami dwa flashowe na USB, nie licząc od czasu do czasu
wirtualnych płyt CD/DVD i tych z TrueCrypta... :)

--
Pozdrawiam wszystkich, no może z pewnymi wyjątkami...