Re: porysowana obudowa laptopa

Autor: Roman Rogóż <rrr_at_rrr.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:24:26 MET DST

paweł pisze:
> Witam,
> na moje nieszczęście porysowaniu uległa obudowa pożyczonego laptopa - jego
> góra, tzn. klapa w której mieści się ekran. Obudowa jest srebrzysta i nie
> wygląda to dobrze :(
> Pomyślałem sobie, że może jest jakiś sposób zamaskowania powyższego - jakaś
> specjalna naklejka lub tp. Przecież takie zarysowanie to jest moment i
> pewnie zdarza się dosyć często? Malowanie srebrzanką raczej nie wchodzi w
> grę ;)
Obawiam się że to chyba jedyny skuteczny sposób.
Plastik z którego wykonana jest klapa nie jest cały srebrny tylko
pomalowany, jeżeli zarysowałeś go głęboko i widać kolor plastiku pod
spodem to proponuję rozebrać "klapę" (niech zrobi to ktoś kto potrafi)
i podrzucić ją do lakiernika samochodowego
zaszpachluje ci rowki, wypoperuje papierem ściernym i pryśnie dobranym
kolorem srebrzanki, mając do tego stosowny sprzęt i wprawną rękę.
W końcu plastikowe zderzaki to kto maluje ?
Nie próbuj sam malować srebrzanką w sprayu z marketu.