Re: Laptop u USA

Autor: Tiamat <tiamatx_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:24:22 MET DST

On 29 Lis, 00:00, "Leszek K." <leszek60.wytn...@neeostrada.pl> wrote:

> Po pierwsze nie cło tylko VAT (komputery i podzespoły są zwolnione z cła),
> a po drugie to dla tego, że miał dwa.
>
> --
> Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Jeżeli z tego prawa nie
> skorzystasz, wszystko co napiszesz może być użyte przeciwko tobie.

Czyli np: za taki taki monitor np: LCD 30'' warty 1299$ zaplaci sie
tylko vat przy normalnych okolicznosciach. Ale jak oni to wyceniaja,
na podstawie rachunku w pudelku, czy maja swoje zrodla np: www.froogle.com
?. Jesli zapakuje to inaczej niz orginalnie, papiery wysle osobno albo
dobrze schowam w paczcie ;P, zaznecze ze uzywany o wartosci jak dla
mnie 108$ to rozumiem ze zaplace vat od tej sumy ? i koniec ?.