Re: obsluga starszej pamieci - faktycznie problem?

Autor: Andre <andrehull_spam_at_poczta_me.fm>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:24:17 MET DST

*Tomaszek* wrote:

> Nie wiem czy rozumiesz co przekleiłeś? Wsród modułów, które obsługuje
> Twoja płyta nie ma modułów 1 GB. Mkasymalnie możesz włożyć 4 moduły
> po 512 GB.

za wikipedia angielska:

Module size Number of chips Chip size
1 GiB 36 256 Mibit
1 GiB 18 512 Mibit
1 GiB 18 512 Mibit

Chip organization Number of rows (ranks)
64M x 4 2
64M x 8 2
128M x 4 1

powinno byc oczywiscie w jednej linii.

ale porownujac to do danych wklejonych przeze mnie poprzednio mozna
powiedziec ze druga pozycja stad jest taka sama jak przedostatnia z
poprzedniego posta: 512 Mbit(16Mx8x4 banks).

myle sie?
w sumie to nie bardzo rozumiem ten zapis (ten czy poprzedni) ale prosta
matematyka sie zgadza...

--
pozdrawiam
  Andre