Wysypywanie się kompa

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:24:16 MET DST

Mam nowy komputer:
Foxconn P35A-S, E6750, 2x1 GB LLK Patriot 800, XFX 8800GT Alpha Dog,
Tagan 430.
Komputer poskładany w sklepie online, ja tylko dołożyłem jeden HD,
zainstalowałem oryginalnego XP Home. Poinstalowane najnowsze sterowniki,
w biosie odłączona sieciówka i FireWire. Nic nie podkręcone.

I się wiesza! :(

Wiesza się podczas:
- instalowania Crysisa i Two Worlds (choć COD4 przeszło)
- po kilku minutach grania w COD4
- po 10% memtestu.

Za każdym razem tak samo: blue screen, zrzut pamięci i restart.
Kod błędu 1003:
http://support.microsoft.com/kb/903251/pl

Przeleciałem system avastem i nod32. W rejestrze nie znalazłem plików
„drct16” i „draw32”.
Procek nie przekroczył 33C.

Czyli pamięci? Nie uśmiecha się mi odsyłanie całego kompa.

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
W czasach rzymskich łotrów wieszano na krzyżach, a teraz jest odwrotnie.