Problem z laptopem

Autor: Michał Grabczyk <info_at_uniwerek.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:24:16 MET DST

Witam

    Mój problem polega na tym, że ostatnio lapek szaleje. Na początku zaczął
przerywać dźwięk podczas odtwarzania plików mp3, filmy też potrafiły się
zacinać. Zrobiłem format C, zainstalowałem na nowo Winde XP i pomogło może
na dwa dni. Znowu jest to samo, a nawet gorzej. Internet Explorer się
zawiesza i muszę go zamykać poprzez Menedżer zadań. Kilka razy przy dużym
obciążeniu pojawił się na sekundę bluescreen, po czym komp się zresetował.W
ogóle pracuje wolniej, a wiatrak ciągle kręci się na wysokich obrotach
(wcześniej tylko przy wzmożonym wysiłku:) )
Gdzie szukać przyczyny? Software czy Hardware? Memtest nic nie wykrywa.
Jakimi programami mogę jeszcze sprawdzić różne podzespoły kompa? Jestem
teraz na studiach w Finlandii i nie mam kasy na profesjonalny serwis, a
prace zaliczeniowe jakoś trzeba napisać :/

Mój sprzęt to Acer Travelmate 4002 WLMi
Procesor: Intel Centrino 1,6 GHz
Grafika: ATI Mobility Radeon 9700 64MB
RAM: 2x256 MB