Re: Laptop u USA

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:24:04 MET DST

Michał Fornal wrote:
> jeżeli oni go kupią i wyślą mi do Polski to czy poniosę jakieś
> dodatkowe koszty w Polsce?

Oplata celna, clo (od 6 do ok 10%, glowy nie dam), podatek (22%).

> czy jeżeli będzie wysłane jako prezent to jest zwolnione z opłat?

Nie sadze, by ktokolwiek uwierzyl, ze (nowy!) laptop ma wartosc ponizej
50USD. W przypadku gier to przechodzi, w przypadku elektroniki przenosnej
(ds lite) czasem tez. Ale komputery, laptopy czy wygladajace drogo gadzety
raczej sie nie przecisna. Szczegolnie, jesli nie leca zwyklym airmailem
czy EMS-em i sa ubezpieczone (a musza byc - wiec nie zanizysz wartosci).

k,