Re: RAID na CF

Autor: RadoslawF <radoslaw_at_poczta.emitel.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:23:39 MET DST

Dnia 2007-11-27 22:55, Użytkownik Osadnik napisał:

> No to więcej kart przy zachowaniu małej pojemności. Ważna jest szybkość,
> bo gdyby osiągnąć 100 - 120MB/s to było by super. 1GB wystarczy.

Nie znam prędkości odczytu kart CF.

> zależy na którym etapie ładowania systemu. Skoro w DOS dało sie
> realizować istnienie RAMdysku to czemu by nie?

Istnienie da się zrealizować. Ale nie koniecznie załatwi
to problem pliku wymiany czy partycji swap.

> Opcje ładowania "większego systemu" można by rozwiązać poprzez pliki
> hibernacji. Ale to już wyższa szkoła jazdy, bo jak potem wrócić do boot
> managera? Osobiście uważam ze gra nie jest warta świeczki, i chętnie bym
> korzystał z kompa który nie hałasuje jak stado dzikich słoni, przez
> dyski twarde czy masę szumiących wentylatorów na karcie graficznej lub CPU.

Mam wrażenie że utrudniasz sobie życie. Skoro potrzebujesz cichego
komputera to na dzień dzisiejszy łatwiejsze i bardziej ekonomiczne
będzie wyciszenie posiadanego (z ewentualną zamianą na laptopa)
niż kombinacje alpejskie z kartami CF i RAIDem.

Pozdrawiam