Re: RAID na CF

Autor: RadoslawF <radoslaw_at_poczta.emitel.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:23:35 MET DST

Dnia 2007-11-27 21:40, Użytkownik Osadnik napisał:

> na EIDE coraz trudniej znależc płyte, chyba ze karte PCI.

Może pojawią się przelotki CF-SATA jeśli nie to jakaś
karta z kontrolerem.

> Ale gdyby robić RAID 0? Zakładam rozmiar karty 1GB. Nie zależy mi na
> pojemności tylko na szybkości i absolutnej ciszy.

To zależy od punktu odniesienia. Będzie (prawie 2 razy) szybciej
niż zwykła CF ale raczej będzie wolniej niż zwykły dysk.
No chyba że zdecydowanie zwiększyli ostatnio prędkości.

> jeśli an upartego stworzymy partycję na Ramdysku i tam wrzucimy plik
> wymiany?

Ryzykowne.
Są sytuacje kiedy swap jest potrzebny jeszcze przed założeniem
RAM dysku, ale zaryzykować można.

Jako komputery wirtualne ?

Pozdrawiam