Re: HP laptop

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:23:32 MET DST

On Tue, 27 Nov 2007 20:57:03 +0100, Markus Sprungk
<msprungk@gmail.com> wrote:

>To jak wyjaśnisz możliwość zrobienia we własnym zakresie Recovery w
>laptopie HP a potem bez problemu zamówienie oryginalnych nośników na ich
>Infolinii? :)

No cóż mam powiedzieć, świetnie, że tak się da :) W sumie to powtarzam
to, co mi napisało się na ekranie, odnośnie tej jednej kopii.

Swoją drogą też uważam, że to bzdura, aby mozna było to wypalić tylko
raz.

>Tu nie chodzi o ilość kopii. Sam do mojego Acera dostałem TRZY komplety
>płyt z Windows XP Home w wersji polskiej, angielskiej i węgierskiej i do
>kompletu zrobiłem sobie jeszcze dwa komplety płyt na wypadek awarii

W takim razie nie mam pojęcia o co chodzi...

--
z/svc