Re: hp 6715s - opinie

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:23:28 MET DST

Poldekk napisał(a):

> Pewnie masz rację. Z tym, że mam 2 USB i jeszcze się nie zdarzyło, żeby
> na raz było coś wetknięte w więcej niż 1. Chyba jakiś dziwny jestem.
> 1. drukarka LPT
> 2. skaner PCMCIA (SCSI)
> 3. sieć RJ lub Wi Fi.
>
> Więc USB przydaje się, żeby wetknąć od czasu pendrajwa lub aparat i na
> tym koniec.

1. Odbiornik BT do zestawu klawiatura+mysz Microsoftu Wireless
Enterteinment Desktop 7000 i korzystanie po BT z Nokii 6021 do awaryjnego
dostępu do netu

2. Zewnętrzny dysk Seagate 320 GB AgentDesktop
3. Zewnętrzna nagrywarka Lightscribe LG

i jeden port zostaje wolny. Do niego podłączam na zmianę drukarkę laserową
HP, aparat cyfrowy czy kamerę cyfrową panasonica, pendrive itd

Miło przywitałbym jeszcze ze 4 gniazda USB :)

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098