przejsciowka usb-sub9ż lub sub9ż-sub9ż

Autor: Amon Ra <js_at_doe.com.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:23:26 MET DST

Poszukuję sklepu w Warszawie gdzie można kupić kabel do rs 232 z
wtykiem 9 pinowym (sub 9) żeńskim po obu stronach. Bez przeplotu.
W sklepach, które odwiedziłem były tylko przedłużki męski-żeński.
Ewentualnie może być też przejściówka z usb na sub 9 żeński.
W google znalazłem sklepy internetowe oferujące tego typu akcesoria, ala
ja chciałbym kupić to dość szybko, bez czekania na dostawę.