Re: WiFi na USB i problmy

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:23:06 MET DST

Radosław Sokół pisał więc napisał:

> Takie karty maja w ustawieniach zazwyczaj mozliwosc wyboru
> poziomu oszczednosci energii. Moze masz wylaczona te opcje
> po prostu?

mam włączone na max, do tego siłę anteny ustawiłem na minimum...
normalnie rece opadają. Mam jeszcze w domu aristo slim 370 z kartą
intela... tam się nic nie dzieje - w sensie karta sie nie grzeje.
Planuje rozkecic ibmka ale obawiam sie ze to nic nie zmieni - bo niby
co tam moze byc nie tak zmontowane?

Pozdrawiam.

--
.lamer