Re: jak zrucić dane z dysku twardego do laptopa?

Autor: Przemek M <a_at_a.a>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:23:05 MET DST

Użytkownik "Marcin P." <lelec@op.pl> napisał w wiadomości
news:fige5m$419$1@pippin.nask.net.pl...

Użytkownik "bodziio" <bodzio1234@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fifehi$eg1$1@inews.gazeta.pl...
> Witam, moze ktos doradzi-
> jak najłatwiej zrzucić dane z dysku twardego do laptopa?
>
> Jest moze jakas niedroga złączka do tego czy moze trzeba przez inny
> komputer
> to zrobić,doradźcie prosze bo nie mam bladego pojęcia..

Najprostsza metoda:

a) kupić krosa - przewód sieciowy (LAN) czyli z dwóch stron RJ45 ale
skrosowane,
w większości większych sklepów komputerowych, któe mająserwis na miejscu
zrobiąci taki drut za 5 - 10 zł
b) na komputerze i na laptopie ustawić połączenie sieciowe wg schematu:
IP kompa 10.10.1.2
IP laptopa 10.10.1.3
c) udostępnić foldery do przekopiowania na komputerze stacjonarnym
d) wpisać w laptopie, w explorerze czy exploratorze adres:
\\10.10.1.2
e) pociągnąć udostępnione dane

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin
jesli nie przez siec to takim oto urzadzeniem: