Re: HP laptop

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:22:41 MET DST

On Mon, 26 Nov 2007 19:45:03 +0100, Markus Sprungk
<msprungk@gmail.com> wrote:

>Niekoniecznie. Biorąc pod uwagę hasło "Polak potrafi" (w domyśle sprzedaż
>takiego recovery komuś kto kupił notebooka bez systemu) praktyki HP są
>całkowicie zrozumiałe

To też nie tak. Praktyka ta jest związana z licencją Windows.
Przykładowo na moim IBMie po wypaleniu płytek Recovery dostałem
komunikat, że w związku z zasadami licencji MS mogę mieć tylko jedną
kopię Windowsa, którą sobie właśnie zrobiłem.

Wiadomo, mogę sobie te płytki normalnie skopiować, ale to już tak
jakbym kopiował oryginalny nośnik Windows. Jako backup pewnie można,
aby pchnąć dalej - nie można.

--
z/svc