Re: hp 6715s - opinie

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:22:41 MET DST

Rafal Franczak napisał(a):

> Napęd dyskietek to nie, ale co masz przeciwko RS232 ?

Nic oprócz tego, że ostatnio użyłem takiego interfejsu z 6 lat temu.
Wolałbym dodatkowe dwa gniazda USB niż całkowicie zbędny port

> Bardzo wygodna rzecz, jak musisz zanieść konsolę do serwerowni.

OK. Nie wiem tylko czy zdajesz sobie sprawę, że świat nie kręci się wokół
garstki osób, którzy uparli się używać portu RS232. Gro kupujących pyta o
"blutacza" i jak największą liczbę portów USB. Jak się zapewne domyślasz
producenci kierują ofertę do takich właśnie osób

> Z RS232 dorwiesz się i do cisco i do suna, a i do "serwerowych" PC też.

Rozumiem, że kupujesz nowego laptopa z myślą o takich właśnie działaniach
:)

Ja spokojnie do takich celów kupiłbym sobie na dowolnej giełdzie używanego
Della choćby

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098