Re: Jaką nagrywarkę DVD kupić? - bardzo proszę o radę

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:22:38 MET DST

Osoba User napisała na pl.comp.pecet:

> A instalowałeś na dysku też SATA?

Tak, mam Samsunga na SATA. Zarówno na płycie obsługującej SATA I jak i
II (wiem, nie ma czegoś takiego).

Zresztą co takiego problematycznego miałoby być w instalacji systemu?
Cóż tam takiego dziwnego się dzieje? Że trzeba załadować odpowiednie
moduły to jasne, później to po prostu działa.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur