Re: Pamięć

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:22:37 MET DST

Osoba Radosław Sokół napisała na pl.comp.pecet:

> http://arstechnica.com/paedia/r/ram_guide/ram_guide.part1-1.html
> http://arstechnica.com/paedia/r/ram_guide/ram_guide.part2-1.html
>
> *Bardzo* dobre wytłumaczenie sposobu działania pamięci i
> znaczenia poszczególnych paramterów. Uczyłem się z tego do
> egzaminu z elektroniki cyfrowej.

Czy to nie jest trochę sztuka dla sztuki? Ja rozumiem, że kogoś może
interesować działanie elektroniki, ale szukanie dokładnego opisu
rzeczy, które dają prawie niewidoczny wzrost wydajności, gdy nowy
wydajny dwurdzeniowy komputer można poskładać za ~500zł? Co za różnica,
czy cl będzie 0,5 więcej czy mniej? IMHO więcej czasu straci się na
porównywanie tego niż z tytułu wolniejszego działania komputera ;)

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur