Re: jak przegrać: z kasety magnet. na komputer

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:22:37 MET DST

"Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote in message
news:slrnfklmsq.533.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...

> Optymistycznie zakładasz, że wszyscy producenci ustawiają głowicę tak
> samo. Mam wrażenie, że to zbyt optymistyczny pogląd.

to nie optymistyczne zalozenie tylko regula - nie wiem ile masz lat ale
jeszcze do niedawna mozna bylo obok winyli kupic fabrycznie nagrane
kasety magnetofonowe - jak wyobrazasz sobie krecenie glowica - przy
kazdej kasecie inny skos glowicy?
Jedyne magnetofony ktory oferowaly i byly przystosowane do krecenia
glowica robil Nakamichi (indywidualnie) - w wiekszosci magnetofonow
regulacja skosu jest zrobiona w taki sposob ze czeste krecenie
doprowadzi od uszkodzenia mechanicznego.
np w Zakadaach Radiowych Kasprzaka jako wzrocowy deck wykorzystywano
ZTCP Nakamichi ZX-9 i wszystkie decki regulowane byly wlasnie z tasm
referencyjnych nagrywanych na ZX-9.