Re: Czy to prawda, że nie da się kupić nowego laptopa z XP?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_o2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:22:32 MET DST

Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> w wiadomości
<news:2007112614401200@grush.one.pl> napisał/a:

> 1) *Jak* wypasiony? Bo komputer o przyzwoitej wydajności
> wcale nie startuje trzech minut.

No dobra, komputera nie widziałem, wiem tylko, że to hp pavilion (?) z core2
duo z grafiką z 3D jakimś nawet (na tyle, żeby dawało się w to nieco
pograć), cena rzędu 4000 pln.
System preinstalowany, instalację kończył użytkownik sam - nie sądzę, żeby
mógł na tym etapie coś "popsuć". Użytkownik typu "końcowy", nie znający się
na tym, marudzi, że laptok długo startuje, co najmniej 3 minuty.

Może to trywiał, w sumie każdy o/s można tak "rozłożyć", ale szybki firmowy
laptok z vistą preinstalowaną, tuż po instalacji o/s nie powinien startować
szybciej? No chyba, że mam za duże wymagania ;P...

> 2) Słyszałeś o takim czymś jak hibernacja? I że w przypadku
> notebooków system uruchamia się raz na miesiąc, a codziennie
> tylko hibernuje i budzi?

"Super" - raz slużbowy laptok mi się tak "obudził" z zamkniętą klapką (luźny
zatrzask, odpowiednio się poruszyło ekranem i gotowe), dobrze, że
usłyszałem, że wiatrak w nim wyje jak oszalały... :P

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
Nie należy wyciągać świni z gówna, bo jej jest tam dobrze.