Re: Podstawka pod laptopa

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:22:27 MET DST

On Mon, 26 Nov 2007 14:04:06 +0100, ObiOba <obioba@poczta.onet.pl>
wrote:

>Dzięki, ale to nie jest to czego szukam.

Nie wiem, czego szukasz bo nie sledzilem watku, ale moze chodzi Ci
o cos takiego, co ja kupilem - podstawke pod lapka, z wentylatorem
w podstawie, umozliwia kilka stopni nachylenia przez kilkupolozeniowa
podporke. Wentylator zasilany z USB lapka, a sama podstawka jest
jednoczesnie hubem USB i ma wolne cztery porty.

Kupilem wlasnie z uwagi na ten wentylator w podlodze, bo moj laptop
dosc mocno sie grzeje a jest dosc intensywnie uzywany, :-)
w katowickim Saturnie. Za bogaj 130 zlotkow. W sumie, dzieki niej,
mozna miec przez dluzszy czas lapka na kolanach. Wielkosc praktycznie
taka, jaki jest obrys lapka, gruba najwyzej na 2 centymetry.