Re: TANI A ZARAZEM DOBRY KOMPUTER DO DOMU

Autor: Tomasz Szczurek <tomasz.szczurek_TO-MUSISZ-WYCIAC__at__TO-ROWNIEZ_interia.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:22:27 MET DST

PSYLO pisze:

> Ten Althon X2 będzie miał wydajność na poziomie około C2D E4300. Jeśli
> ktoś zakłada, że będzie podkręcał sprzęt to powinien wybrać Intela. W
> przeciwnym wypadku AMD będzie tańsze i szybsze.

A jak na tym tle wypada X2 na s.939? Najszybsze jakie są dostępne w
rozsądnej cenie to Toledo 4200+ z 1MB cache. Pytałem już kiedyś czy
pchać się w tego typu modernizację, ale jednoznacznej odpowiedzi nie
dostałem. Szczerze mówiąc najbardziej odstraszają mnie kosmiczne ceny
DDR'ów, a te na pewno musiałbym dokupić/zmienić (mam 2x512MB DDR400
Patriot, te najprostsze) :/ Płyta do DFI Ultra-D na nForce4 Ultra.

--
Pozdr
Tom