Re: TANI A ZARAZEM DOBRY KOMPUTER DO DOMU

Autor: Tomasz Szczurek <tomasz.szczurek_TO-MUSISZ-WYCIAC__at__TO-ROWNIEZ_interia.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:22:25 MET DST

PSYLO pisze:

> Procesor AMD Athlon 64 X2 4800+ BOX 65W
> Radeona HD3850 lub HD3870
> GeForce 8800GT.

Jesteś przekonany, że to dobre połączenie? Ostatnio gdzieś na
benchmark.pl widziałem testy kart serii 8600 w duecie z Core2Duo lub X2
i przepustowość tego ostatniego mocno ograniczała te karty, szczególnie
w wyższych rozdzielczościach. Tam chyba problem wynikał z X2 na s.939 +
DDR...
Nie wiem. czy nie lepiej mimo wszystko zainwestować w Intela.
Dodam, że chętnie wysłuchałbym jakiejś dyskusji na ten temat bo sam się
zastanawiam czy wymieniać u siebie A64 (s.939) właśnie na jakiś X2 +
dołożenie RAMu (DDR drogie jak diabli) + przesiadka z X800GTO2 na coś z
w/w...

--
Pozdr
Tom