Re: Laptop z USA

Autor: Poldekk <noczelny_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:22:11 MET DST

pszemol70WYTNIJTO@poczta.onet.pl wrote:

> A nie ma jakiejś takiej firmy bliżej Krakowa?
> Do Bielska to jednak spory kawałek drogi żeby z głupim lapkiem się szarpnąć na
> taką wyprawę... ;-)

W dzisiejszych czasach nie wozi się laptopa do naprawy gwarancyjnej w
Polsce. Zgłasza się usterkę i kurier przyjeżdża po sprzęt, potem
przywozi spowrotem. W Warszawie mam kilka serwisów robiących naprawy
gwarancyjne mojego kompa, ale to jest bardziej skomplikowana sprawa
oddać sprzęt osobiście (godziny pracy serwisu) w sąsiedniej dzielnicy,
niż zrobić to przez kuriera.
Zeby było ciekawiej - to chyba właśnie w AC Serwisie mi powiedzieli, że
generalnie niechętnie przyjmują osobiście - podstawowa metoda
dostarczenia sprzętu do serwisu to kurier. Ale zarazem, przez kuriera
nie można oddać sprzętu do naprawy w tym samym mieście. Więc mimo tego,
że w Warszawie mają serwis (a może i nawet dwa), to mój komp jechał do
Gdańska i spowrotem do naprawy.

Tylko nie wiem, czy to będzie tak samo działało w przypadku sprzętu
kupionego za granicą (i do tego poza UE).

Może napisz maila do tego AC serwisu, to Ci objaśnią. Bo z dodzwonieniem
się tam, jak już wspominałem, były problemy. A na maila w końcu
kiedyśtam odpiszą.