Re: Fujitsu-Siemens czy Lenovo ...

Autor: lukasz <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:21:38 MET DST

Lenovo N200. Obydwa z Celeronem, w
> FS jest M440 w Lenovo M530 , obydwa mają po 1 GB RAMu, 120 GB dyski.
> Komputer ma być wykorzystywany do internetu, MS Office, oglądania filmów i
> czasami gry typu pasjansa ;-)
> Ważniejszym kryterium byłaby solidność wykonania, trwałość, bezawaryjność.
> Ku któremu mam się bardziej skłaniać ?
> Jakiś konkretne uwagi użytkowników wspomnianych modeli? Co jest ich
słabymi
> stronami?

Jeżeli do neta czy do pisania to ja sobie kupiłem f-s amilo 1705, maszyna to
to nie jest ale przynajmniej nowa, ktoś tam zaproponował tego della, nowy ma
jedna duzą zalete - teraz są o wiele fajniejsze matryce i min 15 cali a
tamten ma 14 jak dla mnie to jest chyba najwazniejsze przy tego typu
zastosowaniach. Takze zastanów sie ja mam raczej mieszane uczucia z
laptopami z allegro, miałem juz 2 drugi nawet z odbiorem osobisty ale nowe
to zawsze nowe no i pomysl o tej matrycy bo reszte parametrow bedziesz miał
raczej podobną.