Re: TANI A ZARAZEM DOBRY KOMPUTER DO DOMU

Autor: Franek <Jakub_Frankowski_at_interia.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:21:34 MET DST

Cześć !

Ja się zniechęciłem do tych kart 8500 i 8600 po tym co przeczytałem.
Nie wiem może jest inaczej niż czytałem. Teraz mam Ati radeon 9250
128MB i spisuje się wzorowo. Więc szukam jakiegoś radeona. Sapphire
HD2600Pro 512MB DDR2 PCI-E - ten mi sie spodobał. Wiem że nVidia jest
lepsza do gier bo jest, ale ja nie mam do nich przekonania.

Ja chyba przystane na takiej konfiguracji:
Nowe:
 - Gigabyte GA-P35-DS3L IP35
s775
 - Intel Core 2 Duo E4500 2.2 GHz s. 775 Box
 - Sapphire HD2600Pro 512MB DDR2 PCI-E
 - TRACER XENO LCD
 - ColorsIt 480W (wentylator 12cm) lub ZASILACZ ATX MODE COM -
FEEL-400ATX 400W PFC SATA. który lepszy
 - X2 - GOODRAM - DDR II 1GB 800MHZ, PC6400

Na przekładke:
- dwa dyski twarde (30GB i 80GB)
- DVD/CD REWRITABLE DRIVE MODEL. DRW -1S45

I teraz najważniejsza sprawa, czy to wszystko będzie do siebie
pasowało. Czy jak dostanie okaże się że procesor, pamięć lub grafika
nie będą pasowały do płyty głównej bo będą miały inne wtyki czy
wejścia. Czy zasilacz będzie pasował do obudowy i czy płyta główna
będzie pasowała do obudowy? :-)

Mam jeszcze jedno pytanko. Czy coś jeszcze jest potrzebna do
prawidłowego funkcjonowania komputera oprócz dysku twardego, stacji
dysków, monitora i oprogramowania? Są potrzebna jeszcze jakieś
wentylatory jakieś coś do schładzania?
Przy procesorze jest napisane że wentylator jest dołączony.
Są potrzebna jeszcze jakieś kable?