TANI A ZARAZEM DOBRY KOMPUTER DO DOMU

Autor: Franek <Jakub_Frankowski_at_interia.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:21:23 MET DST

Cześć !

Chce złożyć sobie komputer. Mój stary nie daje rady nowszym grom więc
postanowiłem zakupić nowy. Chce to zrobić tak, żeby wyszło mnie to jak
najtaniej i żebym miał dobry jakościowo komp.
Chce złożyć ten komputer z części, czyli kupie wszystko osobno i dam
gdzieś żeby mi go
fachowo złożyli.
Teraz chce się dowiedzieć czy wszystko będzie do siebie pasowało (czy
do płyty głównej będą pasowały: procesor, karta graficzna, pamięć DDR
II, obudowa itd. I czy coś jeszcze jest potrzebne do prawidłowego
działania kompa.

Części z których chce złożyć kompa:

Nowe:

 - Gigabyte GA-P31-DS3L IP31
s775 (płyta
główna)
 - Intel Core 2 Duo E6550 2.33 GHz 4MB cache s. 775
Box (procek)
 - GoodRam 1GB PC800
CL5
(pamięć DDR II)
 - Sapphire HD2600Pro 512MB DDR2 PCI-
E (grafa)
 - Tracer Xeno TRO-790
(400W)
(obudowa)

Na przekładke:

- dwa dyski twarde (30GB i 80GB)
   nie wiem czy będą pasowały, w filmiku na dole są zdjęcia tych
dysków i proszę o sprawdzenie
   czy będą pasowały:

 http://video.google.pl/videoplay?docid=4815075842074777415&hl=pl

 - DVD/CD REWRITABLE DRIVE MODEL. DRW -
1S45 (dysk DVD)

Czy cuś jeszcze jest potrzebne? No tak, monitor, mam swój i na razie
nie wymieniam :p zostawie stary.
Oprogramowanie, kupie nowego Windowsa XP (gdzie można tanio go kupić)
Czy może ktoś zna lepsze i w podobnych cenach części? A może ktoś ma
lepszy pomysł na nowy komputer w takiej samej cenie?

Proszę o rady bo niezbyt dobrze znam się na komputerach.

Pozdrawiam Kuba :-)