Re: Fujitsu-Siemens czy Lenovo ...

Autor: Tomasz <labeo7_at_USUŃpoczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:21:20 MET DST

Użytkownik "squirs" napisał w wiadomości
(...)
> Komputer ma być wykorzystywany do internetu, MS Office, oglądania filmów i
> czasami gry typu pasjansa ;-)

Do takich zastosowań to budzet ograniczyłbym do 1000-1200 zł

> Ważniejszym kryterium byłaby solidność wykonania, trwałość, bezawaryjność.
> Ku któremu mam się bardziej skłaniać ?

Pomyśl może o jakimś markowym, ale używanym. Popatrz na allegro, moze
zaoszczedzisz sporo kasy, bedziesz miec solidny sprzet (np. Dell) a office i
filmy i tak beda dzialac.
Poza tym nowy sprzet przewaznie ma system Vista, co po pierwsze podnosi jego
cene, po drugie przy 1 GB RAM-u jest chyba nieporozumieniem.

pozdrawiam
Tomek