Re: Podłączenie komputera do telewizora i dobry obraz

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:21:16 MET DST

Pomyślałem sobie, że najlepiej będzie podłączyć wyjście VGA do
telewizora. Dzięki wizycie na Wikipedii wiem, że tak na euro jak na VGA
jest sygnał RGB, ale The RGB signals in VGA and the RGB signals found
in a SCART connector are electrically compatable, but the sync signals
aren't. In VGA the vertical sync and horizontal sync are carried on
separate wires, but in SCART they are both combined into a composite
sync signal carried along a single wire.

Poniżej linki dla ciekawych. Spróbuję coś z tym wymyślić. Jeśli ktoś ma
jakiś schemat, instrukcję wykonania czegoś takiego lub mógłby się
wypowiedzieć o tym http://www.idiots.org.uk/vga_rgb_scart/ to bardzo
proszę.

http://www.audiostereo.pl/forum_wpisy.html?temat=8875&all=1
http://www.nexusuk.org/projects/vga2scart/