Re: hp 6715s - opinie

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:21:13 MET DST

krzysiek napisał(a):

> Witam
> Interesuja mnie opinie uzytkownikow laptopa
> hp 6715s gc078es
>
> http://www.maximedia.pl/?sklep=laptopy&cena=hp_compaq_6715_s_gc078es
>
> Prosze o opinnie lub tez inne propozycje nowego laptopa do 2500 zl.
> Uzytkowanie, tradycyjnie nic nadzyczajnego.
>
> Jak trwala jest konstrukcja, zawiasy ?
> Czy w dotyku nie jest to tandetny plastik.
> Jak z awaryjnoscia ?
>
> Krzysztof

Generalnie znakomity laptop, choć zwróć baczną uwagę przy zakupie na
zasilacz. Pisałem już na grupie, że dziwnym trafem kilka sztuk z tej
właśnie serii, które przewinęły się przez moje ręce miało fabrycznie
padnięte zasilacze. To potem cholerny problem wymienić na sprawną sztukę bo
serwis autoryzowany nie ma na stanie takich zasilaczy

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098