LCD i zanikanie obrazu.

Autor: Radek <radek-radko1_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:21:10 MET DST

witam.
moze tak napisze. Ten ekran mi gasnie na monitorze LCD jak przewijam tekst
myszka z gory na dol w kazdym programie. Nie wystepuje to zawsze ale
bardzo czesto. CO to moze byc? Monitor mam podlaczony przez wyjscie
cyfrowe. Czy to moze byc wina karty graficznej GeForce FX 5500? Taki efekt
wystepuje w kazdym systemie czy to XP czy to Vista czy to Linux. A wiec na
pewno nie jest to wina software-owa. Sterowniki oczywiscie zawsze
najnowsze.