Re: Pytanie o Raid

Autor: Myszka Home <myszka_at_kr.home.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:21:07 MET DST

> Co rozumiesz przez "prawdziwą zawartość D"?

Dysk(i) RAID był podzielony w trakcie tworzenia RAID na 76 Gb i "resztę" (
partycje, ale nie w XP tylko w BIOSie RAID'a ). Bardzo mi zależało na tej
"reszcie" . Teraz mam tę samą zawartość na C i D ( identyczną i te same
pojemności ), natomiast nie ma tego co było na partycji D RAID. Teraz widze,
że to był błąd tworzyć partycje na RAID'zie.

W narzędziach administracyjnych dawna teraz niewidoczna część dysku, która
kiedyś była D jest oznaczona jako obszar niepodzielony ( nieprzydzielony ).

> W przypadku RAID 1 wystarczy odpiąć jeden z dysków i usunąć
> w BIOSie mostka macierzującego informacje o macierzy.

BIOS sa to zrobił i ustawił bez RAID'a. Wszelkie próby zmiany kończyły
resotowaniem komputera.

Pozdrawiam
Piotr