Re: LCD 19

Autor: Player <player_at_nooooooooooooooooooooooooo.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:21:00 MET DST

> Ja mam na 0 - chyba że mówisz o kolorach do grania czy filmów, to
> owszem, przełączam na tryb z wyższą gammą.

nie wiem o jakich sterownikach i jakiej karcie piszesz, obojętnie co by to
nie było to jest tak:

-ruszając suwakiem GAMMA i obraz się przyciemnia to ZWIĘKSZASZ GAMME
-ruszając suwakiem GAMMA i obraz się rozjaśnia(blednie) to ZMNIEJSZASZ GAMME

Nie nalezy tego mylić bo często czytam: "Zmniejszyłem gamme w sterownikach z
1 na 0.8 i obraz jest lepszy" - w rzeczywistości gamma została ZWIĘKSZONA...