Co myślicie o Dell inspiron 6400?

Autor: Krzysiek <nie_at_ma.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:20:59 MET DST

W tym sklepie
http://www.digicomp.pl/produkt/inspiron_6400_.php?sID=1023&cID=0
jest wg. mnie po atrakcyjnej cenie, jeśli faktycznie ma te parametry które podają,
bo widziałem że występuje w różnych konfiguracjach.
Do internetu, programów biurowych z pewnością się sprawdzi, w photoshopie też sobie powinien poradzić przy 2 gb ramu i procesorze 2
ghz (przynajmniej w jakiś prostych projektach). Na nowych grach będzie się pewnie przycinał, ale takie z przed kilku lat powinny
działać płynnie.
Jaka jest różnica w wydajności core duo od core 2 duo?