Re: Czy to prawda, że nie da się kupić nowego laptopa z XP?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:20:27 MET DST

> Póki co, to nikt tu nie napisał: dlaczego Vista ma być lepsza i dla kogo?
> Bo ma ikonki inaczej, czy ramki ładniejsze alboco? :)

co racja to racja:)
wyglad to dla mnie sprawa malo znaczaca, caly ten tryb aero to bawi moze
kogos przez chwile i tyle.

generalnie trudniej bylo nam rozwalic ten system chodzac po stronach z
trojanami i innym syfem:) XP sie poddawal szybko, nawet jak byl
pointsalowany caly internet security f-secura to tez sie jakies dziadostwo
potrafilo przyplatac:)
na viscie problemow nie stwierdzono:)
po drugie dosc "mobilny" system, przekladalismy dysk z vista pomiedzy 5
komputerami i na kazdym wstawal :D

z detali, rozpoznawal niezle drukarki po IP, czego XP niema. fajne dla
niektorych o tyle ze nie trzeba pamietac co jest na drugiej stronie kabla:)
uzytkownik domowy nie doceni tego raczej, ale w firmach gdzie jest
kilkadziesiat drukarek po IP to sie przydaje.

raportowanie bledow tez moim zdaniem na plus w porownaniu z XP, mozna
sprawdzic czy jest rozwiazanie konkretnego problemu. przydatne.

to takie pierdoly ktore mi sie przypomnialy w danej chwili, bo o powaznych
zmianach to po pierwsze nie na tej grupie po drugie mam troche za male
doswiadczenie z vista zeby porownywac takie zagadnienia jak praca visty w
Active Directory czy tym podobne.

ja mialem viste testowo i w domu i w pracy. wspomnienia sa jak najbardziej
OK tylko ze.....
w domu za slaby sprzet i praca byla malo komfortowa, ale to byl jedyny minus
jaki zauwazylem, w pracy jednak brak jeszcze wszystkich aplikacji pod ten
system. a byly mi one niezbedne, ale czesc pracownikow u nas(swoja droga z
IT wszyscy wiec moze nie do konca to tacy konserwtysci jak tu pisalismy:)
przesiadla sie na viste.

--
pzdr
piotrek