Jaką nagrywarkę DVD kupić? - bardzo proszę o radę

Autor: User <User_at_itisme.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:20:25 MET DST

Witam Grupowiczów!

Wiem, że temat był wielokrotnie omawiany, ale
- nie ostatnio
- pojawiły się nowe napędy
- użytkownicy mają więcej doświadczenia ze swoimi
  napędami niż jakiś czas temu (np. zaraz po kupieniu)

Zatem proszę o radę jaką nagrywarkę DVD kupić.
Zależy mi na:
- niezawodnym nagrywaniu zarówno płyt DVD jak i CD
  rzadko używam płyt do wielokrotnego zapisu,
  chodzi mi głównie o dobry zapis na płytach +R/-R
- trwałości zapisu na płytach (zakładając, że płyty są
  dobrej firmy, więc same nie obniżają tego parametru)
Nie zależy mi na:
- napędzie SATA, może być ATA
- LightScribe lub innym tego typu wynalazku
  jeśli muszę opisać płytę to robię to przy pomocy drukarki
  oczywiście na specjalnej płytce bez napisów

Bardzo proszę o radę. Moja stara nagrywarka już
zupełnie wysiadła, więc sprawa jest pilna.
Cena nie jest dla mnie najważniejszym parametrem,
ale na Plextora raczej się nie zdecyduję.

Pozdrawiam
User