Re: laptopy na korbke w Polsce

Autor: ikov <taka__at__pospoli.ta>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:20:24 MET DST

bol glowy pisze:
> Przeczytalem wlasnie o laptopach na korbke dla krajow III swiata. Polsce
> tez wiele brakuje do bycia w I swiecie, ale domyslam sie, ze te laptopy
> nie beda u nas dystrybuowane. Jednak moze ktos wie, czy da sie taki
> sprzet gdzies dostac? kupilbym to 6 letniemu siostrzencowi, na zwyklego
> laptopa jeszcze jest za maly i to za duzy wydatek, a te badziewia z
> marketow z gra w szubienice i rebusami to straszny chlam, wiec to byloby
> jak znalazl! Patrzylem w allegro i nie ma
ZTCW przeznaczone są dla krajów trzeciego świata (Polska to III RP a nie
III świat), dla osób które nie mają innej możliwości kontaktu z
komputerem ani nawet nie mają rozwiniętej sieci energetycznej by je
podłączyć - stąd generator prądu na korbę. I to nie byłaby zabawka,
tylko prostsza wersja kompa w wersji edukacyjnej, a nie do gier i zabaw
(oryginalnie zainstalowana jakaś wersja linuksa do pracy z netem i
poznawania komputera).
Kręć szybciej, bo mi się Gotic3 przycina! :P

--
Pozdrawiam wszystkich, no może z pewnymi wyjątkami...