Re: Żeby się śmigła szybciej kręcili...

Autor: Piotr Denys <zerog_at_toya.net.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:20:35 MET DST

From: "tu-i-tam" <to-i-owo@o2.pl>
To: <pl-comp-pecet@newsgate.pl>
Sent: Thursday, November 22, 2007 11:07 AM
Subject: Re: Żeby się śmigła szybciej kręcili...

> Moze sie pochwalisz jakie to ? Bo sam szukam.
>
> A 1200 to chyba nie tak wolno. Jak widze testy to
> wiekszosc tych 12cm zaczyna dzialac cicho przy 800
> obrotow. Chyba, ze te wentylatory praktycznie nie
> maja smigiel i prawie zerowy przeplyw powietrza.

Ten: http://tinyurl.com/youpz3
Jak dla mnie jest niesłyszalny. Tylko że ja mam nieco
mniejsze wymagania dotyczące głośności. Te śmigła
to elementy systemu wentylacji skrzynki dźwięko-
chłonnej na kompa, który generuje hałas na poziomie
odkurzacza. Muszę w profilu o dość niewielkim
przekroju przepchnąć sporą ilość powietrza,
i wolę mieć zapas.

--
pzdr
ZeroG