Re: Nie rozumiem tych częstotliwości... proszę o wyjaśnienie

Autor: Latet <latetxxxxxx_at_spam.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 15:07:56 MET DST

> W opcjach zasilania (odpowiednie profile). Chcesz to wyłączyć?

Chcę potestować. Chyba wyłączenie tego nie miałoby sensu?

Jak się to ma do profili zasilanie, bo informacji wprost o EIST tam nie ma.
We wszystkich pecetach zawsze ustawiam profil na "Zawsze włączony"
i najwyraźniej w tym profilu EIST działa. Zapewne we wszystkich profilach
laptopowych też działa. No to w którym zostaje wyłączony?

Dzięki,

latet