Re: [zestaw] Czy taki komputer jest odpowiedni?

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Sat 12 Apr 2008 - 23:52:45 MET DST

BartekK pisze:

> Podejście.
> 1. Wydawać nieswoje pieniążki to miło.
to nie tak panowie. Jak pfron sfinansuje wózki inwalidzkie, kule,
pieluchopmajtki, sanatoria i setki innych bardziej potrzebnych artykułów
zdrowotno rehabilitacyjnych, to raczy rozpatrzyc wnioski o komputery.
Komputery dostaja tylko Ci którzy je potrafia z sensem wykorzystac.
Podobno kiedys dawali laptopy bylekomu, i jeden pijak sprzedał takiego
laptopa za wódke. od tego czasu naprawde pilnują. OSoba kupująca musi
miec kurs, szkołe, zawód zwiazany z kompem, i owego kompa wykorzystywac
  do "pokonywania barier" swojego inwalidztwa - czyli np do pracy.
Druga sprawa ze finansowane jest 75% ale nie wiecej niz.... i to chyba
kwota spadła do 2000 wiec niewiem skąd 6tys u autora wątku... :)
Trzecia, co sie zgadza z tym co juz napisano - wiosek rozpatrzony
zostanie jako ostatni, wiec mozna czekac nawet rok i dłuzej, to zalezy
od konkretnego osrodka...

ToMasz