Re: HIS SDI czy ktoś jeszcze tego używa?

Autor: Przemek <osoba_at_microsoft.com>
Data: Sat 12 Apr 2008 - 12:56:14 MET DST

Użytkownik "Paintbox" <paintbox@paintcom.net.pl.TNIJ> napisał w wiadomości
news:ftomhd$em9$1@nemesis.news.neostrada.pl...
HIS SDI czy ktoś jeszcze tego używa?
http://www.allegro.pl/item340917824_sdi_his_nt_modem_ericsson.html
Sam to miałem, 160zł za miesiąc i sto kilkanoaście kbps ;)
Ciekawsza byla oplata "aktywacyjna"- o ile pamietam to cos z 500zl a sprzet
i tak byl wlasnoscia TP.Ja tez to mialem ale placilem okolo niecala 100
miesiecznie -
wyjechalem na kilka miesiecy za granice i na ten czas zawiesilem usluge
(placilo sie wtedy cos kolo polowy abonamentu)
a po powrocie okazalo sie ze mimo zawieszonej uslugi sdi dziala -choc raz
burdel w tpsa byl na korzysc klienta -juz jej nie odwieszalem :)

pzdr