Re: DOS - Screenshot

Autor: Dexter-Labolatory <dexter-labolatory_at_wp.pl>
Data: Fri 11 Apr 2008 - 17:03:59 MET DST

Użytkownik "tk" <nospam-kochmans@polbox.com> napisał:

> ScreenThief z tego co pamiętam był dość wybredny jeśli chodzi o typ chipu
> graficznego. Podejrzewam (ale pewności nie mam), że na współczesnych
> kartach nie będzie działał. Polecam zatem pcxdump, bo sam korzystałem :)

dziekuje za wszystkie info

"screen thief" przestaje robic screeny po uruchomieniu programu o ktory mi
chodzi (MHDD) - chyba chodzi o przerwania. Probowalem uruchamiac z roznymi
parametrami ( st.exe /INTERRUPT:XXX ) ale nie udalo mi sie go zmusic do
pracy

PCXDump dziala poprawnie (w MHDD) ale od wersji 9.32 (starsze nie dzialaja)