Re: Problem z dyskiem zewn. Fujitsu Storagebird Solo 20-U - problem z USB?

Autor: tg <a_at_a2154.a>
Data: Fri 11 Apr 2008 - 16:29:13 MET DST

Latet napisal:
> [...]

generalnie nie ma, chyba ze z kieszenia albo 'przypadkiem'
juz szukalem - popatrz w watek kabelek usb... z 22.03

wyszlo mi ze najprosciej kupic dobry kabelek mini usb
obciac wtyczke powiedzmy 10 czy 15 cm od konca,
kupic wtyk usb do samodzielnego montazu (znajdziesz
na allegro) i polaczyc to w taki sposob:

http://www.leteng.no/img/cache/img_130263877_0.jpg

(oczywiscie na jednym tylko zasilanie, na drugim zasilanie
i dane)