Re: Czy wymiana tonera na regenerowany....

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 11 Apr 2008 - 07:56:44 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Dawid"
>Absolutnie ma racje.
>Tonery regeneruję na własny użytek już parę lat.
>Obecnie moja drukarka Samsung pracuje na regenerowanym tonerze.
>Nigdy nic złego się nie stało.

Ale na logice w szkole to spałeś, prawda?

>Trzeba tylko zadbać o odpowiedni proszek.
>Co ma tusz do tonera?

Pokazuję ekstremum jak mogą wspaniale działać zamienniki. Z tonerami
też miewaliśmy problemy.

--
  Kruk@ -\                   | Okruchami  życia  można nakarmić wróble, ale
          }-> epsilon.eu.org | nie sępy.(Wojtek Moszko)