Re: HP Pavilion, wyleczyłem się...

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Thu 10 Apr 2008 - 22:18:24 MET DST

> nie jest to reklama Dell'i ale kilkuletnie doświadczenie z laptopami
> swoimi i klientów i każdy następny to bedzie dell (made in Poland?)
>
> JACEK

Ten wątek wiele nie wniósl co do laptopów. Koleżanka ma HP Pavilon i jest
zadowolona. Ja mam Acera 5021 od 3 lat i mimo pracy ponad normę się nie zepsul.
Dla mnie następnym laptopem będzie też Acer bo mam więcej za mniejsze pieniądze.
Ale wiem, że mogę nie trafić.
W pracy użytkuję Dell 520 i jest doskonaly. Cichy absolutnie. Ale dla siebie
kupilbym bardziej wypasionego Acera niż tego Della za tą samą kasę.
Krótko mówiąc, jak trafisz felerny egzemlarz to nie rób opinii calej marce.